Világklasszis support
Elkészült weboldala, szüksége lenne bármilyen nemű módosításra, támogatói tevékenységre, vagy kisebb fejlesztésre, akár biztonsági mentésre, de nincs kihez forduljon? Ne keressen tovább, itt a megoldás!

support szolgáltatások
Minden amire szüksége lehet

Telepítés
Keretrendszerek telepítése, konfigurálása tárhelyre

Fájlfeltöltés
Fájlok, képek, videók, hanganyagok, stb feltöltése

Tanácsadás
Tanácsadás a weboldallal kapcsolatban, javaslattétel

Biztonsági mentés
Biztonsági mentések készítése, automatizálása

Elemzés
Weboldal elemzése, statisztika készítése

Weboldal kiegészítés
Új weblapok készítése, módosítása felülvizsgálata

Weboldal módosítás
Meglévő oldalak módosítása, kiegészítése, új modulok készítése

Bővítmények telepítése
Bővítmények telepítése, frissítése, konfigurálása

Biztonsági átvizsgálás
Security szoftverek telepítése, weboldal scannelése
Mit csinálunk
Azoknak biztosítunk Support szolgáltatást, akik nem boldogulnak a weboldaluk karbantartásával

Karbantartás
Karbantartjuk az Ön honlapját. Elvégezzük a szükséges frissítéseket. Frissítjük adatait, cseréljük, feltöltünk új képeket, videókat. Új funkciókat építünk be weboldalába. Javítjuk az esetleges hibákat, helyesírási hibákat.

Rendszerfelügyelet
A teljes rendszer felügyelete. Biztonsági riasztásokra reagálás, hibaelhárítás. Keretrendszer, bővítmények telepítése, azok frissítéseinek végrehajtása.

Biztonság és védelem
Biztonsági funkciókkal látjuk el weboldalát. Rendszeresen ellenőrizzük a fájlokat, beállításokat, végzünk vírusirtást, scanneljük honlapját. Napi, heti, havi biztonsági mentést készítünk az Ön által megszabott igényeknek megfelelően.

Dedikált Support
Kifejezetten Önnek és cégének jelölünk ki kollégát, aki a közvetlen kapcsolattartója és partnere lesz.
Árak
Support csomagok
Basic
- Tanácsadás
- Internetes, telefonos hibabejelentés
- Rendelkezésre állás munkaidőben
- Szolgáltatásban meghatározott munkák elvégzése a megadott intervallumon belül
- Munkanapokon maximum 8 órán belül reakcióidő
- Munkanapokon munkaidőben történő munkavégzés
- Havi munkavégzési keret
- 24/7 Support
Standard
- Tanácsadás
- Internetes, telefonos hibabejelentés
- Rendelkezésre állás munkaidőben
- Havi max. 4 óra munkavégzés
- Szolgáltatásban meghatározott munkák elvégzése a megadott intervallumon belül
- Munkanapokon maximum 6 órán belül reakcióidő
- Munkanapokon munkaidőben történő munkavégzés
- 24/7 Support
Professional
- Tanácsadás
- Internetes, telefonos hibabejelentés
- Rendelkezésre állás munkanapokon
- Havi max. 8 óra munkavégzés
- Szolgáltatásban meghatározott munkák elvégzése a megadott intervallumon belül
- Munkanapokon maximum 4 órán belül reakcióidő
- Munkaidőn túli munkavégzés hétköznapokon*
- 24/7 Support
Prémium
- Tanácsadás
- Internetes, telefonos hibabejelentés
- Napi szintű rendelkezésre állás hétvégén is
- Havi max. 12 óra munkavégzés
- Szolgáltatásban meghatározott munkák elvégzése a megadott intervallumon belül
- Maximum 1 órán belüli reakcióidő
- Munkaidőn túli munkavégzés hétvégén és ünnepnapokon is*
- 24/7 Support
Szeretne többet tudni?
Kisokos
Szolgáltatások igénybevételének díja 4 500 Ft/óra.
Az óradíj elszámolás 15 perces intervallumokban történik!
A csomagokban megadott munkavégzés díját nem kell külön kifizetni, azt tartalmazza a csomagdíj. Az azon felül végzet munkákat eseti megbízásnak tekintjük, és felszámoljuk az óradíjat!
Eseti megbízásokra is van lehetőség. Ebben az estben a Szolgáltatások igénybevételi díjat kell fizetni!
* A munkanapokon munkaidőn túli munkavégzés a Szolgáltatások igénybevétel esetében másfélszeres szorzóval, a hétvégi munkavégzés kétszeres szorzóval értendő!
F.A.Q.
Gyakori kérdések
Miért jó a support szerződés?
Prioritást élveznek a szerződéssel rendelkezők másokkal szemben. A csomagban meghatározott óradíj kedvezőbb, mint az adhoc, egyszeri megbízású óradíj.
Kinek jó a havi csomag megrendelése?
Első sorban WordPress alapú weboldallal rendelkezőknek ajánljuk, ahol a bővítményeket egyéb funkciókat folyamatosan frissíteni kell, rendszeresen el kell végezni a biztonsági ellenőrzéseket. Akik nem szeretnének a weboldallal foglalkozni, és szeretnék, ha minden folyamatosan menjen és biztonságban tudják honlapjukat.
Miként vehetem igénybe a szolgáltatást?
A support szolgáltatást a szerződés megkötését követően veheti igénybe a megrendelt csomag függvényében. Min. 1 éves szerződés megkötése szükséges, a számlázás havonta történik. Minden esetben előre kell fizetni a szolgáltatást. Utólagos fizetésre jelenleg nincs lehetőség!
Mennyi időre vehetem igénybe a szolgáltatást?
A megrendelt csomagot a szerződésben meghatározott időre veheti igénybe. Ez lehet akár egy hónap, egy vagy több év is.
Van lehetőség a csomagokat bővíteni?
Igen, van rá lehetőség, hogy a meghirdetett Support csomagokat bővítsük. Ebben az esetben írjon nekünk és egyedi ajánlatot teszünk
Mi van, ha a szerződés lejárta előtt mondom vissza a szolgáltatást?
Ebben az esetben is ki kell fizetni a szerződésben meghatározott díjakat.
Milyen intervallumra vonatkozik a csomagban meghatározott rendelkezésre állási idő?
Minden esetben a szerződésben meghatározott időintervallumra vonatkozik. Ha pl. valaki a Professional csomagot kéri, meg kell határozni, hogy munkaidőben vagy azon túl tart igényt a szolgáltatásra.
Mi történik, ha a megrendelt csomagban nem szereplő szolgáltatást szeretnék igénybe venni?
Két eset áll fent. Bővíti a már meglévő csomagot nagyobbra, ha ez folyamatos, és a nagyobb csomagban foglaltak megfelelőek Önnek, vagy esetben eseti megbízással veheti igénybe a szolgáltatást, amiért a Eseti megbízási díj kerül felszámításra és kiszámlázásra. Az ott megadottak lesznek a mérvadók!
Eseti megbízást is adhatok?
Természetesen igen. Ebben az esetben a Szolgáltatási igénybevételi díj lesz csak felszámolva. Eseti szerződést kötünk, ami arra a munkára szól, amivel megbíz bennünket.